nedeľa 30. septembra 2012

Outfits: Paris

Tákže trochu odbočíme od príbehov k móde.. :) Veľmi rada vytváram rôzne sety, tak by som sa o nejaké s vami chcela podeliť :) Tu sú 2 outfity konkrétne do Paríža :) Ja pôjdem niekedy na jar do Paríža, takže už teraz si pripravujem čo tam budem nosiť :D Takže...

1. Neviem ako vám, ale mne sa tento outfit strašne páči :). Začneme od svetru... Ja som na takýchto svetroch úplne závislá, takže som ho sem musela dať. Potom nohavice. Mne sa táto farba strašne páči, a pripadá mi taká vhodná do mesta ako je Paríž, ale ak by som sem dala fotky z Paríža, tak takéto rifle na mne asi neuvidíte, asi skôr šedé. Topánky.. Takýto tip topánok sa mi veľmi páči, tiež si také plánujem kúpiť, ale na trochu nižšom opätku, pretože ja som taký samovrah a všade padám :D. Ďalej malá kabelka. Myslím, že taká malá kabelka mi stačí, keďže so sebou budem nosievať asi iba mobil, peniaze a mini zrkadielko, a prípadne nákupné tašky :D.
A šperky! Nič podobnejšie môjmu náhrdelníku a náramku čo tam plánujem nosiť som na polyvore nenašla, tak aspoň toto. Náhrdelník... Ten môj je zlatej farby a sú na ňom dva vtáčiky (:D). A náramok, ten je tiež zlatej až bronzovej farby a sú na ňom všelijaké prívesky.
Make-up: Bledo ružový rúž. Viem, že v Paríži sa nosí skôr červený (ak mám dobré informácie :D), ale ja s tmavými rúžmi vyzerám ako debil, takže.. :D A ďalej linka. Moc sa takto nemaľujem, a ani neviem či budem mať tam takto sa maľovať, no pre prípad som to sem dala. Špirála je samozrejmosťou. 




















2. A ďalej. Začneme... blúzkou. Podobnú blúzku mám, a veľmi sa mi páči, a je aj pohodlná takže tú tam nosiť budem určite. Nohavice. Konkrétne asi čierne legíny. Legíny nosím rada, a pri chodení po Paríži budú vhodné aj pretože sú pohodlné. Potom kabelka. Opäť malá kabelka do ktorej sa mi zmestia iba peniaze a mobil, k tomuto outfitu som zvolila konkrétne striebornú ligotavú kabelku. Topánky môžu byť napríklad baleríny, tie tam pravdepodobne budem nosiť aj ja.
K make-upu platí to isté čo pri prvom outfite.
A šperky... Nechajte sa prekvapiť ;)                




















Snáď sa vám tento fashion-post páčil, a ak áno, budem takéto posty pridávať aj naďalej :).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára